mgr Agnieszka Masio-Górska

mgr Agnieszka Masio-Górska

koordynator ds. rehabilitacji, fizjoterapeuta

Wykształcenie

  • Warszawski Uniwersytet Medyczny, kierunek Fizjoterapia, studia magisterskie
  • Akademia Medyczna im. prof. Feliksa Skubiszewskiego w Lublinie, kierunek Fizjoterapia, studia licencjackie

Kursy i szkolenia

  • PNF
  • NDT Bobath Paediatric Basic
  • Warsztaty szkoleniowe w zakresie koncepcji MEDEK w Canadian Medek Centre
  • Integracja Sensoryczna I, II stopień
  • FITS Concept – Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz
  • Kinesjology Taping Basic
  • Taping sportowy w rehabilitacji
  • Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych dzieci
  • Metoda Halliwick – terapia w wodzie
  • Koncepcje neurologiczne w usprawnianiu dzieci z deficytami neurologicznymi
  • Medi-Taping Basic
  • Masaż klasyczny
  • Praktyczne zastosowanie ortezy/kombinezonu Spider-Suit oraz Adeli
  • Praktyczne zastosowanie kombinezonu rehabilitacyjnego Atlant wg metody prof. W.A. Isanowy
  • Rehabilitacja oddechowa z wykorzystaniem Vibra Vest
  • Rehabilitacja dzieci z dysfunkcjami ruchowymi, w szczególności o podłożu neurologicznym z wykorzystaniem urządzeń marki Krabat
  • Szkolenie z użycia dynamicznych stabilizatorów typu „słoneczko”, „pajączek”
  • Podstawy terapii behawioralnej w pracy z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Szkolenie Thera Band
  • Warsztaty metodyczne, umożliwiające komunikację firmy Sensory Software
  • Elementy koncepcji Bobath z zastosowaniem przyborów Thera Band
  • Pierwsza Pomoc Przedmedyczna
  • Ocena globalnych wzorców ruchowych (General Movements) metodą Prechtla, jako narzędzie diagnostyczne do funkcjonalnej oceny młodego centralnego układu nerwowego.

Doświadczenie

Stale poszukuję nowych form terapii i rehabilitacji z zakresu neurologii dziecięcej, aby w pracy z małym pacjentem móc zapewnić mu optymalny plan rozwoju. W zajęcia wplatam formy zabawowe terapii, jako czynnik odgrywający korzystny wpływ na samopoczucie dzieci, poprzez odwrócenie uwagi od stawianych im celów związanych z ich ciężką pracą. W każdym dziecku drzemie ogromny potencjał, który trzeba rozwijać, dlatego indywidualne podejście, kontakt z dzieckiem i współpraca z rodzicem w terapii jest dla mnie bardzo ważna.